Calaf -Alta Segarra, Municipi de la República Catalana demana l´alliberament dels presos politis

Calaf -Alta Segarra ,municipi de la  República Catalana ,demana l´alliberament dels presos polítics

Els amics i colaboradors dels invasors són uns traïdors
Catalunya és una nació
de les més antigues d’Europa
República després votació
catalana de proa a popa.
En aquests moments té invasors
colaboradors  bel·ligerants
i amb els seus amics traïdors
fan la guitza als catalans.
Com a gran terra d´acollida
reformarà la unió europea
sols l´hi queda una sortida
agermanar la patulea.
Volem l´Europa dels pobles
no als estats que sols ofeguen
a la gent amb sentiments nobles
i on els diners bruts onegen.
Visca la nostra gran República
catalana amb la senyera
bona gent que no suplica
on drets i justícia impera.
EN NANDO DE EL MERCAT DE CALAF

-En català em va fer ma mare
la primera carícia maternal
en català em contar rondalles l´avi
assegut a l´escó de la llar pairal
-En català em diguer ses amoretes
la que avui es mestressa del meu cor
en català em donar l´adéu el Pare
quan li extinguí dels ulls la llum, la mort
-En català han sigut tendres i dolces
les primeres moixainesdels meus fills…
I ara del català vols que renegui?
No ho aconseguiràs pas!no hi ha perill!

Josep Burgas i Burgas (Barcelona 1876 – 1950) va ser un escriptor i dramaturg català.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Fábrica de Fideos COGORNO S.A-PERU

Una planta versátil: ¿Cuáles eran las numerosas aplicaciones del Cannabis en el antiguo Egipto?- La empresa Soria Natural ya esta comercializando las gotas de CBD con THC DEL CANNABIS en Méjico

LA LEYENDA DE LAS TRES MARÍAS, Alnitak, Alnilam y Mintaka,constelación de Orión