Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: de maig 14, 2018

Quim Torra, investit 131è president de la Generalitat-"El govern espanyol està preparant una trampa per a Catalunya"

Imatge
Quim Torra, investit 131è president de la Generalitat El candidat de JxCat supera la votació gràcies a l'abstenció de la CUP i enfila la formació d'un Govern que haurà de revertir els efectes del 155 per Oriol March, Parlament de Catalunya, fa 3 hores |  Quim Torra, aplaudit en un momernt del debat d'investidura | Adrià Costa Quim Torra i Pla (Blanes, 1962) ja és el 131è president de la Generalitat. Els vots a favor de Junts per Catalunya (JxCat) i ERC, sumats a l'abstenció de la CUP, li han permès ser escollit en la segona votació del debat d'investidura. Torra enfila ara la formació d'un Govern que haurà de revertir els efectes del 155, posar les bases del procés constituent, lluitar per la llibertat dels presos polítics i mantenir viva la flama de la legitimitat de Carles Puigdemont, el seu predecessor, que seguirà jugant un rol clau des de l'exili. La presa de possessió del nou president es farà a partir de dimecres.

Al llarg de les properes hores, Torra …

El Byron Bay Train, en Australia,,el único tren del mundo que funciona con energía solar

Imatge
TRANSPORTE RENOVABLE Este es el único tren del mundo que funciona con energía solar El Byron Bay Train, en Australia, funciona con un gran éxito de usuarios desde el pasado mes de diciembre Las placas solares del convoy y de las estaciones suministran la electricidad al Byron Bay Train (BBT) 11/05/2018 10:15| Actualizado a 11/05/2018 10:17

STORCI SPA - MAS DE 20 AÑOS DE EXPERIENCIA,mauinaria y equipos para la elaboración de la Pasta

Imatge
come en el mundo
.Nuestra Historia 1949 - 1979
No se puede contar la historia de Storci sin contar aquella de su Presidente. La aventura en el mundo de los equipos para pasta empieza para Anzio Storci en el '49 como aprendíz en el taller de Barilla pero en pocos años su constante deseo de aprender y la curiosidad natural por la vida y el trabajo lo llevó a convertirse en el primer diseñador y luego responsable técnico de lo que, desde el año 1970 a todo hoy, resulta ser la mayor fábrica del mundo, con líneas de 4.000 a 6.000 kg/hora. La necesidad de ver más adelante y de tener su proprio proyecto se convierte en un objetivo importante y así decide de fundar, junto con otros cinco compañeros, la ParmaSei, una empresa que opera en el sector de las plantas de leche y de las piezas de repuesto de fábricas de pasta.

Anzio Storci en Barilla en los años '50
1980Un evento importante: entra en la sociedad la empresa Braibanti, leader mundial en el sector de equípos para fábricas de pasta. …